Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Administration Clerk

Administration Clerk

DHL Solutions k.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Administration Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 26 375 do 28 875 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -009, okres Cheb. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Markéta Lacinová, tel.: 725627293, e-mail: marketa.lacinova@dhl.com.

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: DHL Solutions k.s.
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 26 375 – 28 875 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 37.5
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Markéta Lacinová
Telefon: 725627293
E-mail: marketa.lacinova@dhl.com

Referenční číslo ÚP: 26601640744
Poslední aktualizace: 15. 11. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 20. 11. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů