Administration Clerk
DHL Solutions k.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Administration Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 26 375 do 28 875 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -009, okres Cheb. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Markéta Lacinová, tel.: 725627293, e-mail: marketa.lacinova@dhl.com.
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
Místo výkonu práce:
Cheb
Platové ohodnocení:
26 375 – 28 875 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
37.5
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Markéta Lacinová
Telefon: 725627293
E-mail: marketa.lacinova@dhl.com
Referenční číslo ÚP:
26601640744
Poslední aktualizace:
15. 11. 2024