Úředník/ce odboru správních činností a obecní živnostenský úřad - úředník/ce oddělení registru vozidel a řidičů
Město Cheb nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce odboru správních činností a obecní živnostenský úřad - úředník/ce oddělení registru vozidel a řidičů. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Cheb -007, okres Cheb. Nástup možný od 20.1.2025. Další informace vám poskytne Ing. Vratislav Kovařík, tel.: 354440281, e-mail: kovarikv@cheb.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice odboru správních činností a obecní živnostenský úřad (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Druh práce: úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 20. ledna 2025 nebo podle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., o správním řízení, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.
Výhodou:
- praxe ve státní správě
- schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B
- osvědčení o odborné způsobilosti při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel nebo při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 03.01.2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovním místě: Ing. Vratislav Kovařík, tel. č. 354 440 281, e-mail: kovarikv@cheb.cz
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Termín výběrového řízení: 07.01.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Město Cheb
Místo výkonu práce:
Cheb
Platové ohodnocení:
25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 20.1.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Vratislav Kovařík
Telefon: 354440281
E-mail: kovarikv@cheb.cz
Referenční číslo ÚP:
30395640738
Poslední aktualizace:
2. 12. 2024